Mobilni Linux386 40MB

Pavel Machek pavel na elf.ucw.cz
Sobota Březen 14 14:05:24 CET 1998

Ahoj!

> potreboval bych poradit. Podarilo se mi zachranit pred vyhozenim
> notebooka 386, 2MB RAM, 40MB HDD. Chtel bych ho pouzivat pouze pro

Takovyhle veci se dneska vyhazuji? KDE?

> psani textu a pripojeni k domaci siti (WinNT+MSDOS+Win95/Linux).
>
> Mam dve moznosti: MsDOS + Volcov Commander + NetWare + Klasik (este
> ho mam schovanej ;) nebo - coz bych chtel rozhodne zkusit - Linux +
> Editor, nejspis Emacs + a ted nevim co dal.

Na emacs zapomen. Ale uemacs by mohl byt pouzitelny (nekde do nej mam
patche aby byl k pouziti). Jadro? No. Neco jako 1.2.13.

> Problem je v tom, ze s Linuxem teprve zacinam a nevim co bych na nej
> mel nainstalovat (jadro ani programy). Nenasel by se tu nekdo, kdo
> by mi poradil?

Nebude to sranda, 2MB ramky jsou *velmi* malo.

> Malem bych zapomej ze je jenom cernobilej.

To je to nejmensi co by cemukoliv vadilo :-).

								Pavel

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).