Mobilni Linux386 40MB

bravenec na optimit.cz bravenec na optimit.cz
Úterý Březen 17 06:33:54 CET 1998

David Kuzela wrote:

> Zdravim,
>
> potreboval bych poradit. Podarilo se mi zachranit pred vyhozenim
> notebooka 386, 2MB RAM, 40MB HDD. Chtel bych ho pouzivat pouze pro
> psani textu a pripojeni k domaci siti (WinNT+MSDOS+Win95/Linux).

386 a disk zadny problem. Ten vidim s pameti. Zkousel jsem instalovat
RedHat na 386 se dvema MB a se zlou jsem se potazal. Pujcil jsem si
jinde dalsi dva MB, teprve potom se instalace zdarila. Ale je fakt, ze
jsem si s tim prilis nehral, takze to jit muze.
Ovsem tezko si pujcovat pamet do notebooka.

Provoz se dvema MB je utrpeni. Rozhodne se to neda pouzivat.
Prihlaseni trva nekolik minut, ps -xa v polovine pripadu krachne apod.
Jinak 386 toho zvladne mnohem vic, nez se snazi lidu pocitacovemu
s uspechem nakukat MS Bill. Pouze je potreba vytvorit procesoru
dustojne podminky k praci, coz na tom notebooku pujde tezko.

S pozdravem Petr Bravenec

mailto: bravenec na optimit.cz
http://www.qsl.net/ok2pid