dhcpc & R.H. 5

Dan Ohnesorg, admin on power dan na feld.cvut.cz
Pondělí Březen 16 11:36:25 CET 1998

On 16 Mar 98 at 8:39, Robert Heryan wrote:

> ze adresa, kterou mi pridelil, nema prirazene jmeno. V W95 se o to
> udajne stara nejakej
> WINS (asi Black :-)). Posledni dobou jsem do toho hodne stoural, a tak se

No s temi scripty nevim, melo by pomoci nahrat znovu rpm init srcipts.

Jinak k WINS, wins je o necem jinem nez DNS, i kdyz princip je podobny.
Wins mapuje jmena pouzivana v lanmaster protokolu na IP adresy. WINS neni
nahradou DNS pro windows site, je jen jakymsi doplnkem, takze pokud Vas
pocitac nema jmeno v DNS je to uplne spatne a konfiguraci klienta to nikdy
nespravite. Ale je ti jeste jedna moznost, ze jmeno sice je v DNS, ale
neni korektne nakonfigurovana reverzni domena, v dnesni dobe bohuzel moc
casty nesvar, viz archiv konference nekolik dni nazpet.
Jinak WINS server pro linux je soucasti samby do verze 1.9.18 (v te je ten
kod momentalne ve vyvoji), ale neni tak komfortni jako ten v NT,
nicmene protokol je to znamy a dokumentovany.

zdravim
dan

DDDDDD
DDDDDD OO              CVUT FEL Prague, Bohemia
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Dopisoval bych si rad s divkou.
Zn. Negramotnost neni na zavadu.