dhcpc & R.H. 5

Robert Heryan rheryan na cominfo.cz
Úterý Březen 17 09:35:58 CET 1998

Jeste jednou WINS, DNS, DHCP
Ted jsem se docetl, ze  cituji:

"DNS vyzaduje pro provadeni mapovani statickou konfiguraci IP adres, kdezto
WINS
podporuje dynamicke pridelovani  IP adres sluzbou DHCP a muze pracovat
s dynamickym mapovanim NetBios jmen pocitacu na IP adresy."
MS Win NT - Pruvodce sitemi (A)

Kdyz jsem se dival na SMB (kvuli WINS)  tak jsem  zjistil, ze mu vadi,
kdyz nemuze najit sam sebe.Ted jsem z toho hotov a mam pocit, ze DHCPC nejde
pouzit. To se asi pletu, ale uz fakt nevim.
Pokusite se mi, prosim,  nekdo vysvetlit, jake protokoly mam pouzit, kdyz chci
na R.H.
rozchodit DHCPC, tak abych byl pristupny pres hostname?

Thak you Dan Ohnesorg, for your help.

Robert Heryan (Hujer)