Scanner UMAX Astra 610p

Michal "Bear" Lindner bear na mystique.sk
Pondělí Březen 16 13:28:54 CET 1998

Zdravim,

> Ktery. Ja mam UMAX 600S a chybejici podpora barevneho modu mi znacne chybi.
> Pouzivam sane 0.70.
Vola sa o tusim umax:-), ale musel by som pozriet doma (teraz som v skole)
Moje skusenosti so sane:
 0.68 - farebny obrazok nascanuje 3x (red,green,blue vedla seba
 0.71 - uz farby spoji, ale je prehodena zelena s modrou (o by uz nemal
byt problem prehodit, ale vzhladom na nedosaok casu asi pockam na dalsiu
verziu sane, alebo vymenim scaner - tento mam zatial pozicany)

bye,
 Bear