Scanner UMAX Astra 610p

Miroslav Janis slimag na zamberk.alberon.cz
Pondělí Březen 16 23:05:27 CET 1998

Michal "Bear" Lindner wrote:

> Hladaj sane (web si uz nepamatam)

To Bear:Diky za tip -- stahl jsem si to (ceskej sunsite v Linux/Incomming) a
mozna
to nekdy i rozchodim -- neni cas :-( Vypada to vsak (po *velmi* letme
prohlidce), ze je podporovano pouze SCSI rozhrani, takze uvidim jestli
si budu muset menit scanner :')

To all:
Nebo se da udelat nejaky siditko v jadre (naka simulace SCSI device)??
Slysel jsem (asi uz v tomhle listu) neco o tom, ze v pripade pouzivani
vypalovaci mechaniky CD pro IDE (existuje vubec neco takovyho?) je potreba
oblbnout vypalovaci soft prave takovimdle simulantem.

Nevite nekdo blizsi podrobnosti nebo odkaz na doc.?

Zdravim
Slimag

--
If NT is the answer, you didn't understand the question. (Stolen sig(twice))