ADABAS10 na RH5.0 ?

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Pondělí Březen 16 19:30:33 CET 1998

Pokud tu jsou nejake dobre duse zajimajici se o adabas, napiste mi prosim
1) zda se nekomu podarilo instalovat adabas v 10 na RH5.0 ?
(mne jakakoli aplikace v tcl zarve application initialization error $msg,
vcetne uvodniho install, panel apod. Je nejaky zadrhel v tcl/tk 8.0 - ten
je soucasti adabas10 distribuce  a je linkovan staticky, takze i pouhe
spusteni jejich tclsh8.0 hlasi stejnou chybu - wi nekdo jak na to ?

2) je-li nekde archiv comp.databases.adabas ? popr nejaky FAQ
(krome toho howto na cd)

3) ktery news server tuto konferenci archivuje co nejdele a pritom ma
verejny pristup na cteni - news.cesnet.cz me vykopl a news.felk.cvut.cz ma
jen asi 3 dny.

Dekuji

BTW demo verze 6.1.1.2 Personal edition mi jede pekne alen nema WebDB
ktera me zajima.

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *