jak na linux seminar z Prahy?

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Pondělí Březen 16 22:58:51 CET 1998

Jelikoz se termin seminare blizi, rad bych se optal, je-li uz nejak
stanoven casovy rozvrh, resp. kdy se pocita se srazem ucastniku v Cikhaji.
Kdyz jsem se pokusil najit vlak ci autobus z Prahy aby tam byl po poledni
pred doporuc. autobusem, nic jsem nenasel - jen jakysi intercity vlak
Corvinus a autobusy prijizdeji do zdaru az pred 17 hod. Verim, ze nejsem
sam, kdo je z Prahy - proto se ptam, je nejake spojeni, ktere jsem
prehledl (resp ABUS a IDOS nemaji viditelne na WWW)?, muzou me lidi z
prahy popr. kontaktovat jak se tam hodlaji dostat, popr. zda nekdo pojede
autem a bude mit volno ?

Diky

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *