diald

Karel Kozumplik kozumplik na radiobrno.cz
Úterý Březen 17 11:14:14 CET 1998

Zdravim,
Byl bych rad, kdyby mi mohl nekdo poradit s nasledujicim problemem:
Stahl jsem si diald-0.16, aplikoval jsem patch, prelozil, udelal
diald.conf, pouzil jsem pripojovaci skript, ktery fungoval pro
pppd. Kdyz diald rozjedu vytvori rozhrani sl0. Az potud je to vsechno
v poradku. Poslu-li, ale paket smerovany ven, tak sice do rozhrani
sl0 dojde, ale diald nespusti pppd a  do logu taky nic nenapise.
Mam RH4.2 s jadrem 2.0.30.
diald.conf vypada nasledovne:

mode ppp
accounting-log /var/log/diald.log
connect /etc/ppp/pripoj
device /dev/modem
speed 28800
crtscts
modem
lock
local 192.168.0.1
remote 192.168.0.2
dynamic
defaultroute

Nevim jestli by se nemel jeste nejakym zpusobem nakonfigurovat SLIP ?
Dekuji za kazdou radu.

    Karel Kozumplik
    kozumplik na radiobrno.cz
    tel.: 45222828 / 210