AMD k6 a kompilace jadra

Michal Kubecek kubecek na karlin.mff.cuni.cz
Sobota Březen 21 21:10:48 CET 1998

> Zrychleni nebude moc meritelne, ale klidne bych to udelal. (A co
> takhle 2.0.33 upgrade kdyz budes u te kompilace :)

Delal jsem experimenty ne primo s jadrem, ale s bzipem a par
dalsimi programy na K6/166 pri prekladu pomoci gcc 2.8.0
a dosel jsem zhruba k tomu, ze nejrychlejsi je preklad pro
PPro, asi tak o procento pomalejsi je 386; Pentium a 486
vychazeji o trochu hur (rozdil je uz presvedcivejsi). Vsechno
se ale tyka switche '-mcpu=...'. Pri prekladu s nastavenim
'-march=pentiumpro' vysledny kod padal na 'illegal instruction'.
Zrejme byla moje predstava, ze K6 umi instrukcni soubor PPro,
ponekud mylna.
  Zkousel jsem prelozit jadro s '-mcpu=pentiumpro -march=pentium'
a beha mi to bez nejmensich potizi.

                                             Michal Kubecek