wu.ftpd

snajdr na pvt.net snajdr na pvt.net
Úterý Březen 17 16:12:20 CET 1998

dobry den,
   rozradosnen tim, ze mi po 14 dnech zacala zase chodit
posta z linux na muni.cz a v nadeji ze mi bezduvodne zese
neprestane, pokusim se polozit dotaz :-)

Mam Linux :-)
Na nem wu.ftpd a ted bych potreboval udelat toto:

uzivatel      chroot    home           anonymous
usr1           ne       /home/usr1        ne
usr2           ano      /home/usr2        ne
usr3           ano      /home2/usr3       ne
usr4           ne       /home3/usr4       ne
usr5           ano      /home/ftp          ano

Jde mi o to,a by u nekterych uzivatelu se to chrootlo,
u jinych ne. Jak toho dosahnout?
BTW: Nevim zda to nejde nebo jsem nepochopil
manovou stranku :), ale vysledek se ne ane dostavit :-(

Dekuji za podpovedi

S pozdravem
   Petr Snajdr