Mam problem s mouse...pomoooc

Ondra Koutek andilek na sh.cvut.cz
Úterý Březen 17 18:28:21 CET 1998

Roman Bobal wrote:

> Cao lidi, mam takovy zajimavy problem s mysi. Nainstaloval jsem si ReHat 5.0
> a vsechno se zdalo v pohode, az do te doby, nez jsem pohnul s mysi - nic,
> ani se nehla. Pritom, kdyz dam setup a mouseconfig, tak mi ji bez jakych
> koliv problemu najde, ale nefunguje. Prosim toho, kdo s tim zkusenosti, at
> pradi...diky....Roman Bobal

 Otazkou je zda pouzivas spravny protokol.
Vyse zmineny program neznam, takze nemohu slouzit, ale kdyz kompilujes jadro,
mas 2 moznosti.
a) mas seriovou mys, pak je tusim vsechno prednastavene
b) mas PC BUS mouse, pak musis pri konfiguraci kernelu nastavit ze mas tuhle
mys. Je tam na to polozka.
Dal je dobre vedet jaky protokol mys pouziva a ten potom nastavit.

Taky jsi nenapsal jestli myslis mys pod xwindows a nebo primo na konzoli.

--

     Ondra Koutek                    andilek na sh.cvut.cz
              Vsechno jednou musi skoncit...