diald

Miroslav Fontan mirekf na fontan.cz
Úterý Březen 17 22:35:05 CET 1998

> Chybi vam tam radek typu
> connect '/usr/sbin/chat  "" "ATZ" "OK" "AT-I20" "OK" "ATX3" ...'
> diald nevi, jak ma zachazet s modemem.

Nemyslim si, to je zrejme schovane v /etc/ppp/pripoj. Podivejte se na
http://www.fontan.cz/diald nebo diald-FAQ kapitolu pppd
Pokud tam nenajdete co potrebujete, obratte se primo na mne a budu se
snazit to doplnit nebo lepe vysvetlit.

--
 Miroslav Fontan                        Bohemia.Net, Blatna
      * *       Miroslav Fontan