diald

Karel Kozumplik kozumplik na radiobrno.cz
Středa Březen 18 08:30:53 CET 1998

> Nemyslim si, to je zrejme schovane v /etc/ppp/pripoj. Podivejte se na
> http://www.fontan.cz/diald nebo diald-FAQ kapitolu pppd
> Pokud tam nenajdete co potrebujete, obratte se primo na mne a budu se
> snazit to doplnit nebo lepe vysvetlit.
>
> --

Mate pravdu chat-skript je schovany v pripoj.
Uz se mi to ale podarilo rozlousknout. Problem spocival v tom, ze
diald nevedelo o pravidlech, ktere jsou ulozeny v souboru
"standard.filter". Tento soubor je ulozeny spolu s "diald.defs" v
adresari /usr/lib/diald. Zde po spusteni diald prvne hleda
"diald.defs". Predpokladal jsem, ze tim vi i o "satndard.filter".
Skutecnosti ovsem je, ze pravidla ze "standard.filter" se musi
objevit v souboru "/etc/diald.conf". Takze po pridani tohoto radku do
"dial.conf" zacalo vsechno fungovat:

  include /usr/lib/diald/standard.filter

Dekuji vsem za pomoc.
Karel