Wanted: konference o bezpecnosti Linuxu

Radovan Semancik semancik na chtf.stuba.sk
Středa Březen 18 14:02:51 CET 1998

Matus Uhlar wrote:

> -> linux ma nejaku bezpecnost? ... to je mi novnka :-)))
>
> taku aku si urobis :)

nechce sa mi koli tomu rypat do jadra a stravit nad tym par mesiacov ... aj
ked to asi robit budem, ak nenajdem ine riesenie

> -> inak, mozno to sem nepatri, ale rad by som vedel ci je niekde k
> -> dispozicii nejaky _bezpecny_ operacny system (myslim tym nieco co sa

> co myslis pod slovom _bezpecny_ ? napriklad SCO ma rozne urovne bezpecnosti
> a to je tiez dovod preco sme sa ho vo firme zbavili :)

nie C1, nie C2, ale viac ... nemusi byt  _klasifikovany_ ako B1 (napriklad)
ale nech ma jeho crty .. cize MLS - multi level secure
SCO je tusim C .... aj ked nie klasifikovane ... NT tiez ... aj Solaris je
tusim na tom rovnako

Radovan Semancik