Wanted: konference o bezpecnosti Linuxu

Pavel Machek pavel na elf.ucw.cz
Středa Březen 18 22:07:35 CET 1998

Ahoj!

> nie C1, nie C2, ale viac ... nemusi byt  _klasifikovany_ ako B1 (napriklad)
> ale nech ma jeho crty .. cize MLS - multi level secure

Co znamena 'multi level secure'?

Videl jsi takove ty securelevel patche co delaji ze securelevel
bitfield? Neni to nahodou to o cem mluvis?

> SCO je tusim C .... aj ked nie klasifikovane ... NT tiez ... aj Solaris je
> tusim na tom rovnako

Jo. NT jsou bezpecne. Na vypnutym serveru v zamcenym trezoru :-).

									Pavel
--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).