nastaveni videomodu v XF86

Jan Polak honzap na obalex.cz
Středa Březen 18 17:10:57 CET 1998

Ales Horak wrote:

> Znamena to, ze DotClock muzu libovolne spojite menit ??

Ne, musi to umet ta karta.

> Pak ale nerozumim nasledujicimu:
> Nakonfiguroval jsem Xserver pomoci xf86config
> a po spusteni X -probeonly mi vypsal ze pro mod 1280x1024 vyhodil
> odpovidajici "modeline", protoze pro ni nenasel dotclock.
> Pritom pro toto rozliseni mam v /etc/XF86Config v prislusne
> "modeline" dotclock 110 a moje karta by podle manualu mela umet az
> 250.

Kdysi jsem si nastavoval mody podle
"The Hitchhiker's Guide to X386/XFree86 Video Timing
(or, Tweaking your Monitor for Fun and Profit)"

od  Chin Fang <fangchin na leland.stanford.edu>
($XFree86: xc/programs/Xserver/hw/xfree86/doc/VideoModes.doc)

coz bylo v ditribuci Slackwaru, na RH jsem nic takoveho nenasel.
Tam je vsechno popsano.

--
OBALEX Znojmo, a.s.                 http://www.obalex.cz