nastaveni videomodu v XF86

Pavel Machek pavel na elf.ucw.cz
Středa Březen 18 22:17:31 CET 1998

Ahoj!

> Toto je moje teorie, je mozne, ze tam je spousta chyb, ale pri mem
> experimentovani odpovidala skutecnosti. Za zniceni vasich monitoru podle
> tohoto popisu nenesu zadnou odpovednost. Sam jsem jeste zadny neznicil.
> Uvedene Modeline beha na 15 palcovem KFC asi dva roky a obraz
> bezvadne sedi.

S tim nicenim monitoru to neni tak strasne. I na mem starickem tystaru
jsem videl jen par havarii (monitor se dost ohavnym spusobem vypnul)
ktere mi do prostredka obrazovky vypalili cernou tecku. Jinak nic. Ten
monitor je vyroba ~1992, novejsi monitory jsou odolnejsi.

								Pavel

PS: A za ten obraz co mam ted to rozhodne stalo.

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).