Attachment v base64

Robert Follner follner na icl.cz
Středa Březen 18 18:05:35 CET 1998

----------

Existuje nejaka verze pod DOS programu UUDECODE a ta umi i Base64
kodovani i nektere jine. Existuje i pod unixem a mozna i pro Linux.
Potkal jsem ji v nejakem starem slackwaru (3.0 ?)

> V nejhorsim se da pouzit i metamail (je soucasti RH). V dokumentaci
> je sice uvedeno:
Metamail funguje skvele ve spolupraci s ELM, pine to umi sam od sebe
bez metamailu.

Nekde jsem potkal program doc2rtf, ale ten byl, myslim, jenom pod DOS.
A navic umel jen Word 6.0 format.

That's all, folks.
Robert Follner, ICL Brno