Synchronizace casu jinak nez skrz NNTP (delsi)

Pavel Machek pavel na elf.ucw.cz
Středa Březen 18 22:22:53 CET 1998

AHoj!

> Skript jsem napsal v perlu a pri zkouseni mi bez problemu fungoval, jako
> synchro-zdroj jsem si vybral k nam nejblizsi viper.anet.cz (nas nameserver)
> a v cronu vse spoustel v *:22

Pro me funguje nasledujici skript

#!/bin/sh
if /usr/local/bin/ntpdate -p 8 -t 10 atmkarlin.pasnet.cz ; then
  echo "Last time sync from C1 on `date '+%D %T'`." >/var/log/ntp_last
elif /usr/local/bin/ntpdate -p 8 -t 10 server1.gts.cz ; then
  echo "Last time sync from C2 on `date '+%D %T'`." >/var/log/ntp_last
fi
/sbin/clock -w

Kde ntpdate jsem nijak zvlast neinstaloval. Binarku na pozadani poslu,
ale zdrojaky urcite nekde budou a rozhodne to da min prace nez se
snazit psat to rucne v perlu.

								Pavel

PS: Taky by to melo byt o par radu presnejsi.

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).