Synchronizace casu jinak nez skrz NNTP (delsi)

Středa Březen 18 18:38:39 CET 1998

On Wed, 18 Mar 1998, John Popelnik wrote:

> Cas od casu (behem dne) se mi rozejdou hodiny na mem serveru oproti
> skutecnosti a tak jsem je chtel synchronizovat podle jineho serveru v
> Internetu. Nechtelo se mi badat na moznostmi NNTP (rdate, ...) a tak jsem si

mineno asi NTP (coz je ovsem ruzne od rdate)
pouziti ntp demona je ponekud komplikovane, ale ntpdate nebo rdate je
celkem jednoduche zvladnout

> Z cronu ovsem program funguje jen obcas (napr. nektere nocni hodiny), nekdy
> vsak telnetem cas z proti-serveru nedostane. Pri rucnim zkouseni vsak cas
> dostane vzdy. Vypada to, jako by nedochazelo k vraceni casoveho udaje pouze
> tehdy, kdyz skript bezi z cronu. Skript prikladam na konec a byl bych rad,
> kdyby mi nekdo poradil, co delam blbe.

program telnet zrejme spatne snasi, kdyz je spusteny bez terminalu
(tipoval bych, ze jak ma vstup z /dev/null, tak pri nejblizsi prileziosti
spojeni zavre)

on totiz program telnet nepatri k tem, ktere by bylo moc vhodne pouzivat
jako nastroj v rukou jinych programu--v danem pripade by bylo lepsi
spojeni realizovat rucne (socket, connect...), i kdyz stejne vubec
nejlepsi by bylo nevynalezat kolo a pouzit tradicni postup :)

--Pavel Kankovsky aka Peak   [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]