WANTED: Podpora cestiny pro XFree

Smolik Daniel smolikdan na email.cz
Čtvrtek Březen 19 08:28:47 CET 1998

Pavel Kankovsky wrote:

> co takhle nekdy zkusit ``setxkbmap cz''? :)
 Me ceska klavesnice sice chodi ale setxkbmap
 vrati Couldn't interpret _XKB_RULES_  nevite co to je ?

> 1) libX11 ma jiste problemy pri konverzi "keysyms" na kody znaku
>    (konkretne pro cestinu jsou to aacute a spol, ktere jsou spolecne
>    ISO-8859-1 a -2); resenim je bud pouziti specialnich keysymu, nebo
>    zneuziti kompozice znaku... nebo oprava libX11 (coz ale neni tak
>    uplne jednoduche)
 Jiz vyreseno  Tomasem Zikmundem v jeho upravene libX11. Nedavno jsem ji
zde anoncoval.

> 2) kompozice znaku (mrtve klavesy) je poslednich verzich X11 presunuta
>    plne na bedra klientu, z nichz ovsem nekteri na vytvareni vstupnich
>    metod kaslou; vyresit se to da specialne oprasenou libX11 (tzv. xlib-
>    forcedIM, k nalezeni treba v ftp.muni.cz:/pub/localization/linux/
>    cs-tools/testing, slava a diky opet patri kolegovi Medunovi), i kdyz se
>    to obcas chova trochu zmatene (ale za to na 90% muze ten klient)

Viz vyse , i pripitomeli klienti jsou oblafnuti.

--

                      Smolik Daniel

E-mail: smolikdan na email.cz
Tel. work: 644 13 42