WANTED: Podpora cestiny pro XFree

Blackie blackie na zf.jcu.cz
Pátek Březen 20 02:09:24 CET 1998

On Wed, 18 Mar 1998, Pavel Kankovsky wrote:

> co takhle nekdy zkusit ``setxkbmap cz''? :)
> ac to muze znit prekvapive, tak X11 _je_ internacionalizovane prostredi
> (nerikam, ze neni co vylepsovat, ale nejake zaklady uz jsou)

Zdravim vsechny

Vzal jsem Debian 2.0 unstable a vyzkousel to na nove nainstalovanem serveru.
1. Bylo treba zkompilovat locales (myslim, ze je to uz ohlaseno jako bug)
2. export LANG=czech (nezkoumal jsem moc vztahy cs, cz, czech...)
3. setxkbmap cs
4. xterm s Latin2 fontem
Chodily cesky znaky, mrtva carka a hacek. Chodilo i velky U s krouzkem.
Nechodily znaky(klavesy) y(7),a(8),i(9),o(0) s diakritikou; ale pomoci mrtve
carky a pismena to slo.

Zkusil jsem jeste:
2. export LANG=french  (latin1 sada)
3. setxkbmap cs
4. xterm s Latin2 fontem
Nechodily znaky nad 1,2,3,4,5,6 ale chodily ty y(7),a(8),i(9),o(0).
Fungovala mrtva carka, ale ne hacek a krouzek.

> existujici potize jsou dvoji:

Vi nekdo, kde je problem, s kterym by se mohli kontaktovat vyvojari XFree?
Znate nejaky Latin2 jazyk, ktery v X chodi?

Blackie
<blackie na zf.jcu.cz>