WANTED: Podpora cestiny pro XFree

Pátek Březen 20 11:15:07 CET 1998

On Fri, 20 Mar 1998, [ISO-8859-2] Rudolf Ulč wrote:

> při čtení těchto zpráv na téma čeština v X11 mě napadlo - Jak řeší podporu
> mrtvé klávesy jiné země, které mrtvou klávesu potřebují, nedalo by se
> najít nějaké lepší řešení nebo na nějakém "definitivním" řešení
> spolupracovat a zlomit autory XFree, aby podpora mrtvé klávesy nezávisela
> na aplikaci ?.

To je trosku filosoficka otazka. Jde o to, ze mechanismus vstupnich metod
(mezi ktere patri i mrtve klavesy) je svazan s konkretnim jazykovym
prostredim, takze logicky patri do klienta. Pokud se klient rozhodne, ze
nebude vstupni metody pouzivat, je to z jeho strany podobna chyba, jako
kdyz se rozhodne, ze bude podporovat jen 7bitove ASCII.

--Pavel Kankovsky aka Peak   [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]