WANTED: Podpora cestiny pro XFree

Pavel Voch voch na econ.muni.cz
Pátek Březen 20 14:43:02 CET 1998

On Fri, 20 Mar 1998, Ales Vostrak wrote:

> Proboha - proc porad resite klavesnici - ta uz prece davno chodi. Ja sem
> se za pul roku pouzivani CZ klavesnice nesetkal se sebemensim problemem
> (naopak bych rekl, ze CZ keys chodi lip v linuxu nez ve windows (tam se
> mi obcas bezduvodne prepne na english).

To vas obdivuju :-)
Jakou mate verzi X-u?
Jake pouzivate pocesteni?
Jake pozivate programy?

Rekl bych, ze na techto otazkach to dost zalezi. Mne momentalne taky
chodi cestina jakz takz. I kdyz v nekterych pripadech mi pise veci typu
'a misto a s carkou a pod. Nicmene se skutecne strehnu jen tak upgradovat,
protoze mam vyzkousene, ze se mi muze stat, ze cesky toho moc nenapisu.

Po jistem boji se mi podarilo zprovoznit cestinu na RH 5.0 tak, ze chodila
skoro lepe nez na RH 4.2, popsal jsem svuj postup step by step a presto
mnoha lidem (mozna vsem :-), kteri to podle toho delaji to nefunguje.
Zrejme to tedy tak jednoduche nebude.

PS: Ted se tesim jak budu zprovoznovat cestinu v X-ech na Debianu 2.0 :-)

						Pavel Voch

You know you've achieved perfection in design,
Not when you have nothing more to add,
But when you have nothing more to take away.

				Antoine de Saint Exupery