cestina (opet ;) a delsi)

Michal Vitecek fuf na fuf.sh.cvut.cz
Pátek Březen 20 23:14:51 CET 1998

  dobry den vsichni,

  ja si myslim, ze problem cestiny v X neni zdaleka vyresen. problem je v
tom, ze zadne poradne HOWTO neexistuje, to co je na www.linux.cz v
rh50cz-howto, jsou spise zkusenosti s pokusem nainstalovat si cestinu.
  zrovna se mi taky neni moc dobre, ze tady existuje spousta baliku a
jeden proste netusi, co ma zkusit. navic nektere programy, ktere by mely
instalaci ulehcit proste nefunguji, a tak si to opet musi chudak clovek
vytrpet a mlatit se s tim sam...
  zmenenou libX11 zrovna nepovazuji za nejcistsi reseni, protoze to proste
je dobre jako zaplata (ktera i funguje), ale je to zmena primo zakladnich
knihoven pro X a tudiz trochu drsne reseni. cestina by proste mela jet i
bez toho.
  mi se podarilo cestinu nainstalovat bez problemu pouze s programem
xkeyb.... no, bez problemu - napriklad neco jako mrtve klavesy mi proste
nefunguji a velka ceska pismena s hacky a carkami muzu psat *jen* s AltGr.
X mam verzi 3.3.1.
  samozrejme nic z toho, co predpoklada XKB extension nechodi na
AcceleratedX.
  proto prosim Vas vsechny, pro ktere je cestina na linuxu hracka, aby si
pohrali i s HOWTO a udelali poradek s baliky, ktere jsou jiz prekonany
nebo stare a nechali jen ty "dobre", upravili jejich instalacni programy,
dali na jedno misto fonty, se kterymi nemaji problemy a vubec to cele
nejak sjednotili, pozmenili jejich HOWTO a tento vysledek dali na
www.linux.cz.
  ja proste v teto chvili opravdu nemam pocit, ze by problem s klavesnici
byl uspokojive vyresen. je v tom moc zmatku, kde se vyznaji jen geniove a
ja jsem proste ten blbec, ktery se v nem vyznat neumi ;)
  diky moc i za ostatni, kterym by (jako me) tohle moc pomohlo - ze nejsem
sam, svedci neutichajici maily o tom, jak tu zatracenou cestinu do X
dostat.

	mejte se,
			fuf

 BillGates [bgates na www.microsoft.com] has joined #LINUX
 mode/#linux [+b BillGates!*@*] by DoDad
 BillGates was kicked off #linux by DoDad (banned: We see enough of Bill
          Gates already.)