FTP uzivatelska prava

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Středa Březen 25 16:15:17 CET 1998

Matus Uhlar wrote:

> vlach na mail.stand.cz wrote:
> -> Chci upploadovat soubory pomoci ftp (registrovanych uzivateu)
> -> Jde o to, ze pokud to uploaduji jako uzivatel vlada tak ma i skupinu
> -> vlada
> -> Jak nastavit aby pri uploadu mely soubory uzivatele vlada a skupinu
> -> webadmin ?
>
> hmmm bud sa FTP nastavi setgid na webadmin (fuj) alebo sa nastavi user
> webadmin a g+S na adresare do kt. sa uploaduje

Pokud ma adresar skupinu webadmin, novejsi wu-ftpd vytvari
soubory v tomto adresari s grupou webadmin. Zadne setgid
netreba, jen ftp spustene jako root :o)

					Edheldil
--
GCM/IT d- s:+ a- C++(+++) ULOI++++$ P++ L+++>++++ E+ W++
N w--- PS+ PE++ Y+ PGP R+ tv- b+++ D+ e+++ y+