Announce: Linuxove noviny - brezen 1998 (03/1998)

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Neděle Březen 22 14:12:07 CET 1998

   Datum: nedele, 22.brezna 1998 08:31:37 +0100 (MET)
   Odesilatel: "Miroslav Fontan" <mirekf na fontan.cz>

Preji prijemny den,

   > Zkousel jsem cist LN 3/98 z prvni adresy neuspesne, na osatnich zatim
   > cislo 3/98 neni. Kdyz jsem si soubor stahl a pokusil se ho otevrit
   > ruznymi prohlizeci formatu *.pdf, dostal jsem hlasku "File is
   > damaged" apod.

Acrobat by mel vypsat: "File is damaged, but is beeing repaired." a
noviny korektne zobrazit. No korektne - pokud se podivate napr. na
obrazek na strane 20, konkretne na sipecku a "preskrtnute" retezce a
pote si prislusny obrazek zvetsite, poznate, jak je dobre mit zdrojove
texty pouzivanych programu...

Chyba neni na strane Linuxovych novin, ale nekde mezi Acrobat
Distillerem a Acrobat Readerem... Bohuzel zdrojove texty ani jednoho
produktu nemame k dispozici a proto se tesime, ze uz brzy budou
Linuxove noviny vytvareny pouze na GPL programech (pdfTeX).

A k druhe casti Vaseho dotazu - myslim, ze nemate pravdu. V dobe, kdy
jsem posilal oznameni museli byt LN nejmene na ftp.fi.muni.cz, protoze
na ftp.inet.cz jsem noviny prenasel z ftp.fi.muni.cz :-) Je mozne, ze
slovenske servery budou zrcadleny pozdeji.

--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz