Announce: Linuxove noviny - brezen 1998 (03/1998)

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Neděle Březen 22 15:55:56 CET 1998

On Sun, 22 Mar 1998, Pavel Janik ml. wrote:

> Acrobat by mel vypsat: "File is damaged, but is beeing repaired." a

Tohle mi vypsal kdyz jsem si to stahnul z inet, ale nezobrazil nic.
Verze 3.0 .

> [...]
> obrazek na strane 20, konkretne na sipecku a "preskrtnute" retezce a
> pote si prislusny obrazek zvetsite, poznate, jak je dobre mit zdrojove
> texty pouzivanych programu...
>
> Chyba neni na strane Linuxovych novin, ale nekde mezi Acrobat
> Distillerem a Acrobat Readerem... Bohuzel zdrojove texty ani jednoho
> produktu nemame k dispozici a proto se tesime, ze uz brzy budou
> Linuxove noviny vytvareny pouze na GPL programech (pdfTeX).
>
> A k druhe casti Vaseho dotazu - myslim, ze nemate pravdu. V dobe, kdy
> jsem posilal oznameni museli byt LN nejmene na ftp.fi.muni.cz, protoze

Na muni jsem je take nenasel. Pak jsem si stahnul ty z inet s vyse
uvedenymi problemy. Nakonec jsem vypnul proxy a vy-clear-oval cache
v NN. Opakovany pokus stazeni z inet skoncil stejne. Pak jsem se
podival jeste na muni a uz tam byly, stahly se a zobrazuji se mi bez
problemu. MOzna jsem je tam nevidel kvuli proxy ...