Z Linuxu do WinNT

Lubor Kolacny tuxedo na tnet.cz
Neděle Březen 22 16:25:36 CET 1998

Dobry den

Linux mam asi 14 dni a po pocatecnich problemech bych se chtel pripojit
ke svymu Internet provider na NTcka, co s tim?

Trapim se trapim uz 2 dny a podle miniHOWTO ani HOWTO to nejsem pres
pppd a chat schopnej rozchodit. Mam RH5.0 a z X Windows se mi to vytoci,
chvili to komunikuje(teda nekomunikuje protoze to zadny data neposle ani
nepingaaa) a pak to spadne. Zminky ze pro WinNT potrebuji auth. pres PAP
sem sice nasel, ale nejak mi to pripada jiny nez co tam popisujou. Je-li
to nejak jednoduse resitelny, prosim o radu k temto mym problemum.

1) viz. dotazy
2) da se to nekde sledovat v nejakym logu
3) co delam spatne, kdyz chci spustit Dooma a monitor zacne akorat
blaznive blikat a musim resetovat celej pocitac

Za vsechny rady predem velmi dekuji

Linuxovej zacatecnik Lubor Kolacny (tuxedo na tnet.cz)