Z Linuxu do WinNT

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Neděle Březen 22 22:26:34 CET 1998

On 22 Mar 98 at 16:36, Lubor Kolacny wrote:

> Trapim se trapim uz 2 dny a podle miniHOWTO ani HOWTO to nejsem pres
> pppd a chat schopnej rozchodit. Mam RH5.0 a z X Windows se mi to vytoci,
> chvili to komunikuje(teda nekomunikuje protoze to zadny data neposle ani
> nepingaaa) a pak to spadne. Zminky ze pro WinNT potrebuji auth. pres PAP
> sem sice nasel, ale nejak mi to pripada jiny nez co tam popisujou. Je-li
> to nejak jednoduse resitelny, prosim o radu k temto mym problemum.

Dovolim si byt jedovaty, ale tohle by Vam primarne mel rict kazdy
slusny provider. My muzeme jen tezko usuzovat, jak vlatsne ta NT
nakonfiguroval a jakou ocekava autentikaci.

> 1) viz. dotazy
> 2) da se to nekde sledovat v nejakym logu
/etc/ppp/options

pridat debug 5 (pro normalni provoz nepouzitelne, pokud nemate extra
rychly disk, ale pro ladeni to vydrzite)

potom se do toho logu podivate (bude to nejspis v /var/log/messages)
a pokud se tam vyskytuje magicke slovo MSCHAP80, musite si obstarat a
prelozit nejnovejsi pppd, je to verze nejak jako 2.3.3. A k nemu
pridat chap-secrets soubor zminovany v teto konferenci asi pred
tydnem, bude v archivu.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Spatril ji tak jak ji panbuh stvoril.
    A stal se ateistou.