Announce: Linuxove noviny - brezen 1998 (03/1998)

Miroslav Fontan mirekf na fontan.cz
Neděle Březen 22 18:33:08 CET 1998

> [...]
>
> Acrobat by mel vypsat: "File is damaged, but is beeing repaired." a
> noviny korektne zobrazit. No korektne - pokud se podivate napr. na
> obrazek na strane 20, konkretne na sipecku a "preskrtnute" retezce a
> pote si prislusny obrazek zvetsite, poznate, jak je dobre mit zdrojove
> texty pouzivanych programu...
>
> Chyba neni na strane Linuxovych novin, ale nekde mezi Acrobat
> Distillerem a Acrobat Readerem... Bohuzel zdrojove texty ani jednoho
> produktu nemame k dispozici a proto se tesime, ze uz brzy budou
> Linuxove noviny vytvareny pouze na GPL programech (pdfTeX).

Chyba je spis v tom, ze LN na ftp.inet.cz maji velikost 603203,
kdezto na ftp.netacik.sk 610058, bez problemu se otevrou, mluvim o
*.pdf .

Mate pravdu, mel jsem preklep v adrese.

--

 Miroslav Fontan                        Bohemia.Net, Blatna
      * *       Miroslav Fontan