Zvukovka Addonics SV510

Brazda Martin student 5_97_98 k336 xbrazdam na sun.felk.cvut.cz
Pondělí Březen 23 11:52:23 CET 1998

Mam 2.0.32,Slack.

Zvukovka se chlubi ze ma :
 - Yamaha SAx /OPL3
 - PnP
 - Crystal 4231
 - 16b DMA support
 - MPU 401 support
 - compatible SB,SBpro,WSS
 - nekde jsem videl ale uz nevim kde neco jako ESS1688

Potrebuju poradit co mam v jadre zapnout a co ne.

Skousel jsem SB & comp.  ale pak mi to chodilo jen 8-bitove (skouseno na
wavplay.x.x, x11amp - ten hral pak jeste 2 x pomaleji) - 16bitovy wavy to
prehravalo hroznym skvrcenim.
V /usr/local/linux/drivers/sound/README.sound jsem se docet neco o tom ze
by to melo chodit se SB - nechodi (aspon mne ne).
Dal jsem zkousel WSS ale to jsem nejak neumel, protoze pak nebyl videt ani
/dev/dsp.
Pak jsem nasel nekde soubor se jmenem ESS1868.txt (co kdyby)  a podle
instrukci v nem mi to taky nechodilo.

Uz si s tim hraju 2 dny a uz nevim. Pokud jste nekdo neco podobnyho
sprovoznoval tak se mi ozvete.

Diky, Martin.

PS: trochu jsem se rozkecal,sorry
PSS: poradte mne jeste nejaky hezky programky ke zvukacce