Zvukovka Addonics SV510

Jan Povolny inpov na fce.vutbr.cz
Úterý Březen 24 13:29:57 CET 1998

Dobry den,

mam zvukovku podobnou te vasi. Addonics Sound Vision 510P. Ma take
chip Yamaha OPL3 SAx. Dlouho jsem se trapil, ale vyresil jsem to k me
plne spokojenosti.

1. Prekopmiloval jsem do jadra podporu pro WSS (je to mnohem lepsi, nez
SB Pro), pak podporu pro /dev/dsp a /dev/audio a pak Generic OPL3
Synthesizer.
Tot vse a chodi mi vsechno. Parametry jako IRQ a DMA jsem dal na
nasledujici hodnoty: IRQ 7, DMA1, druhe DMA zustalo myslim 5, s tim jsem
nehybal. PnP problemy jsem vyresil tim, ze bootuju Linux pres loadlin z
DOSu a tesne pred loadlinem utilitou "setupsa.exe", kterou mam ke karte
nastavim potrebne parametry a hlasitost. Tedy IRQ 7 a DMA1.

Pak mi v Linuxu jede vse. WAV, MIDI, CD, MP3....vsechno. Vcetne xmixeru.
Ten driver pro zvukovku mam jako modul, ale to je asi jedno.

S pozdravem

__
Jan Povolny

E-mail: inpov na fce.vutbr.cz