bounding box v eps exportu xfigu?

Vojtech Bubnik xbubnik na cs.felk.cvut.cz
Pondělí Březen 23 18:16:23 CET 1998

Dobry den,

vcera jsem se dlouho babral nad problemem, jaky bounding box pouziva
xfig pri exportu do eps. Po nekolika hodinach jsem zjistil, ze
pro jednoduche obrazky (?!) pouzije nejmensi obdelnik, do kterych
se ty objekty vejdou, ale pro slozitejsi obrazky pouzije vzdy box
o nejake defaultni sirce. Ten prvni vysledek mi ale vyhovuje pri kresleni
ruznych schemat mnohem vic. Nevite, jak bych xfig donutil, aby vygeneroval
bounding box opravdu tak veliky, aby se do nej akorat vesly vsechny graficke
elementy?

Dekuji, Vojtech Bubnik