bounding box v eps exportu xfigu?

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Středa Březen 25 08:56:04 CET 1998

On Mon, 23 Mar 1998, Vojtech Bubnik wrote:

> Dobry den,
>
> vcera jsem se dlouho babral nad problemem, jaky bounding box pouziva
> xfig pri exportu do eps. Po nekolika hodinach jsem zjistil, ze
> pro jednoduche obrazky (?!) pouzije nejmensi obdelnik, do kterych
> se ty objekty vejdou, ale pro slozitejsi obrazky pouzije vzdy box
> o nejake defaultni sirce. Ten prvni vysledek mi ale vyhovuje pri kresleni
> ruznych schemat mnohem vic. Nevite, jak bych xfig donutil, aby vygeneroval
> bounding box opravdu tak veliky, aby se do nej akorat vesly vsechny graficke
> elementy?

 Me to taky dela, ale ja jsem vzdy zmensil obrazek tak (v xfigu), aby se
do mezi vlezl. Ale jeste by tu byla moznost, upravit BoundingBox primo ve
vyslednem eps. Mozna by pomohla zmena formatu papiru (Portrait/Landscape).

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *