WANTED: Podpora cestiny pro XFree CTETE - delsi

Stanislav Meduna stano na etm.co.at
Úterý Březen 24 09:25:02 CET 1998

Zdenek Kabelac wrote:

> Patch Xlib knihovny, ktery predelava cteni klavesnice z funkce
> XLookupString je samozrejme totalni NESMYSL.

Samozrejme nie je. Patch forcedIM volanie XLookupString redirectuje
na XmbLookupString. Aby to chodilo, sleduje si volania lokalizacnych
funkcii a pokial sa aplikacia o i18n nestara, input metodu a kontext
si vytvori sam.

> Takze jsem radeji zastance standartniho reseni.

Nepochybne.

> K RESENI JE TEDY POTREBA ZDROJAK PROGRAMU lehce modifikovat.

Takze aky je Vas navrh na i18n StarOffice ? :-)

Treba skutocne zdoraznit: tieto patche nie su riesenim a nema
zmysel snazit sa o ich zaradenie do standartnych distribucii X11.
X konzorcium sa rozhodlo ako sa rozhodlo - i18n je vecou klienta.
Myslim si ale, ze ako nudzove riesenie su podobne hacky ziadane
a prijatelne.

> S tim StarrOffice je potreba bombradovat jejich autory, at laskave
> koretne obsluhuji klavesnici

To ale ludia v stardivision.* konferenciach robia (cital som aspon
4 taketo prispevky) a odpoved je 'unsupported, mozno v dalsej verzii'.

> PS: nekdo tady urazel Motif2, ze pry
> neumi spravne cist klavesnici - tak toho jedince bych laskave prosil
> at mi ukaze takovy spatne fungujici program - motif je jeden
> z mala toolkitu ktery ma tyto problemy pomerne dobre osetrene
> a vyresene.

To suhlasi - jednu taku aplikaciu sme vo firme pisali a ani s 1.2
sme nemali neriesitelne problemy (vratane 16-bitovych reci).

Zdravi
--
					Stano