WANTED: Podpora cestiny pro XFree CTETE - delsi

Milan Zamazal pdm na informatics.muni.cz
Pondělí Březen 23 19:26:41 CET 1998

    ZK: Jediny problem je s temi yacute aspol. to je asi BUG v xsech

A moje (vlastne v principu stale nezodpovezena) puvodni otazka je, ktera
z nasledujicich moznosti nastane:
a) nekdo, kdo tomu trochu rozumi, neprodlene navaze kontakt s vyvojari
   XFree a zajisti, aby se tato chyba opravila
b) nikdo to neudela, ale v XFree to behem nekolika mesicu udelaji sami
c) je nutno se ze strednedobych hledisek smirit s tim, ze Xy nebudou mit
   ceskou klavesnici a hledat jina reseni, jak jsem naznacil ve svem
   puvodnim prispevky

Dozvedel jsem se sice, jaky je soucasny stav, zatim ale stale nevim to
podstatne -- podle ktere z moznosti, ktere mne napadly, postupovat.

    ZK: opravdu je to snadne - vbrzku pravdepodone vystavim nejaky
    ZK: i18nfunct.c kde bude tehle par funkcicek nejak dohromady s
    ZK: nejakym navodem k pouziti.

To by byla vyborna pomucka, protoze by na ni bylo mozno odkazovat autory
nekorektne pracujicich programu a muze je na to upozornit kterykoliv
uzivatel.  Smysl to ma ovsem pouze v pripade variant a) nebo b).

Milan Zamazal

--
Z Meta-FAQ teto konference:
o V konferenci linux na muni.cz je povoleno pouzivat ceskeho, slovenskeho a