WANTED: Podpora cestiny pro XFree CTETE - delsi

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Úterý Březen 24 16:28:44 CET 1998

Stanislav Meduna wrote:

> Samozrejme nie je. Patch forcedIM volanie XLookupString redirectuje
> na XmbLookupString. Aby to chodilo, sleduje si volania lokalizacnych
> funkcii a pokial sa aplikacia o i18n nestara, input metodu a kontext
> si vytvori sam.

No kdyz by se timto zpusobem opatchoval XLook... je potreba
jeste zmenit XNextEvent aby nevracel eventy, ktere neprojdou
pres XFilterEvent a dale je potreba, aby neprochazely KeyRelease
eventy do XmbLookup a jeste to chce nejak drzet ty input kontexty
pro kazdou aplikaci zvlast.

Je dobre si uvedomit, ze na rozdil od Win je v XWin mozne
psat v desete okne deseti ruznymi jazyky aniz by uzivatel musel
nekde neco prepinat - kdyz si aplikace vytvori svuj kontext
podle nejakeho nastaveni je mozne psat v xtermu A cinsky a
posunout mys doleva a v xtermu B se pise treba cesky - je to
teorie, protoze to asi nikdo takto provozovat nebude, ale je mozna,
a je to zrejme ten duvod proc tvurci X-su to udelali, tak jak to
udelali.
 - Windows si o tomto mohou nechat zdat.

> Takze aky je Vas navrh na i18n StarOffice ? :-)

Zatim me to nejak netizi - protoze tento balik nepotrebuji :-)
Ale pravdepodobne bych jim tak obden posilal email - idelane
s temi funkcemi ktere tam maji insertnout a ja myslim,
ze bych je tak do mesice zlomil :-) - problem je ale v tom,
ze takhle to vyresi pro LatinXX kde v zasade staci nasadit
spravny font a navracene kody, diky tomu jak jsou poskladane,
bodou vracet rozumne hodnoty <256 - problem je, kdyz se to
ma resit tak aby to umelo treba i cinsky a japonsky.
Taky asi dost zalezi, kolik > platicich < zakazniku maji
s oblasti ne ISO-Latin-1

> To ale ludia v stardivision.* konferenciach robia (cital som
> 4 taketo prispevky) a odpoved je 'unsupported, mozno v dalsej verzii'.

4 je malo :-)

--

Vzhledem k vedle sedicimu kolegovi jsem ale "trosiku" zmenil
svuj nazor na patch a mozna tu bude nejak reseni ve

--
                   People are lied to who want to be lied at
                           Do you want to be lied at?