cestina (opet ;) a delsi)

Jiri Sliva jiri.sliva.fei na vsb.cz
Úterý Březen 24 18:26:49 CET 1998

Dobry den !

>   ja proste v teto chvili opravdu nemam pocit, ze by problem s klavesnici
> byl uspokojive vyresen. je v tom moc zmatku, kde se vyznaji jen geniove a
> ja jsem proste ten blbec, ktery se v nem vyznat neumi ;)
>   diky moc i za ostatni, kterym by (jako me) tohle moc pomohlo - ze nejsem
> sam, svedci neutichajici maily o tom, jak tu zatracenou cestinu do X
> dostat.

  ... ve vsem souhlasim. Cestina v konzoli je pohode,
   ale X11 to je zmatek nad zmatek.

   diky svym pokusum UPLNE pocestit X jsem uz precetl strasnou
   spoustu ruznych HOWTO, a nabyl jsem dojem ze existuje spousta
   schopnych lidi kteri vcelku vi jak na to. Tak by bylo "fajn" kdyby
   nejak spojili sily a dali dohromady balik pro "opravdove" pocesteni
   X vcetne fontu apod... bylo by dost vdenych

   s pozdravem  Jiri Sliva