cestina (opet ;) a delsi)

Stanislav Meduna stano na etm.co.at
Středa Březen 25 11:08:02 CET 1998

Jiri Sliva wrote:

>    diky svym pokusum UPLNE pocestit X jsem uz precetl strasnou
>    spoustu ruznych HOWTO, a nabyl jsem dojem ze existuje spousta
>    schopnych lidi kteri vcelku vi jak na to. Tak by bylo "fajn" kdyby
>    nejak spojili sily a dali dohromady balik pro "opravdove" pocesteni
>    X vcetne fontu apod... bylo by dost vdenych

Problem je prozaicky - cas. Zrejme kazdy z ucastnikov tejto
konferencie to robi vo volnom case. "Dokonaly" balik potrebuje
napr. odskusat instalaciu na najpouzivanejsich distribuciach,
do ktorych ale predtym nebolo zasahovane a.p. Navyse sa on
potom treba starat, vydavat nove verzie ked vyjdu nove X-y
atd. atd. Takze kazdy zbucha nieco, co mu ako-tak chodi,
a viac sa o to nijak moc nestara (vratane mna - svoj vlastny
patch som si skompilovany pre RH 5.0 odniekial stiahol :-)).

Nariekanie, ze by bolo "fajn", keby "niekto" spojil sily
je zbytocne. Kazdy, kto sa rozhodol nieco pre Linux urobit,
robi tolko, kolko je ochotny a kolko mu cas dovoli.

Pokial sa vam podari nejak pekne zabalit XKB subory, patch
XKeysymDB, forcedIM kniznice pre libc5 aj libc6 a zakladne
fonty, bude len dobre, skutocne tu nieco podobneho chyba.
Az na Type1 fonty je v podstate vsetko k dispozicii. Potom
uz zostava len kopat do autorov SW, aby pri tvorbe korektne
inicializovali input metody.

Zdravi
--
                              Stano