samba vs. NT

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Březen 25 12:39:41 CET 1998

:> Pro Sneka: Toto by se hodilo do FAQ.
:>
:> Prikladam exportovany registr, po jehoz aplikovani (staci dvojklik v
:> exploreru) to zase zacne fungovat. Je to nastaveni plaintextpassword
:> na rozdil encrypted password, ktere zavede SP 3

toto sme urcite u nas na NT nerobili a predsa mi to chodi .. mam pocit, ze
som akurat vyhodil riadok
   security = user
a nechal to na default .. NT ma vidia a dokazu sa pripojit ..
samba:	Version 1.9.17p2
   NT:	4.0

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting