samba vs. NT

Dan Ohnesorg, admin on power dan na feld.cvut.cz
Středa Březen 25 12:53:40 CET 1998

On 25 Mar 98 at 12:35, Jan ' Kozo ' Vajda wrote:

> toto sme urcite u nas na NT nerobili a predsa mi to chodi .. mam pocit,
> ze som akurat vyhodil riadok
>    security = user
> a nechal to na default .. NT ma vidia a dokazu sa pripojit ..
> samba:	Version 1.9.17p2
>    NT:	4.0

Ono to take zavisi na nasteni encrypted passwords, pokud je sifrovani
povolena, tak se NT 4.0 s SP3 klidne zalogovat dokazi. Ovsem musite
pouzivat dva soubory s hesly, jeden pro unix a druhy pro sambu, lanmaster
protokol totiz vyzaduje znalosti o hesle, ktere jiz nejdou z /etc/passwd
ziskat.
Zrejme se dosud nikdo nezabyval jejich synchronizaci, prestoze by to
nemelo byt obtizne.

Jinak bych si dovolil ctene plenum upozornit, ze minuly tyden byla
uvolnena samba 1.9.18p3, ktera jako prvni z 18 rady obsahuje wins server
(ten byl puvodne z 18 odstranen, protoze rada 18 prosla kompletnim
reinginiringem a nepodarilo se sladit kod wins se zbytkem samby.)

zdravim
dan

DDDDDD
DDDDDD OO              CVUT FEL Prague, Bohemia
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Uz je to tak.
  Nekteri lide se uzaviraji do sve veze z voloviny.