Navrh na zmenu MetaFAQ

Jan Buchal buchal na brailcom.cz
Středa Březen 25 14:20:49 CET 1998

    MZ: Pred nekolika dny jsem zde navrhoval, aby z MetaFAQ byla k 1. 1. 2000
    MZ: vypustena vsechna ustanoveni zakazujici pouzivani cestiny v teto
    MZ: konferenci.  Tento navrh jsem myslel naprosto vazne.  Nezaznamenal jsem
    MZ: vsak zadnou odezvu, s vyjimkou jedineho mailu na moji soukromou adresu,
    MZ: kde bylo navrhovano (nevim, nakolik vazne:-), aby se zde cestina zacala
    MZ: pouzivat okamzite.

    MZ: Prehledl jsem neco nebo to mam chapat ve smyslu mlceni znamena souhlas?
    MZ: V druhem pripade prosim spravce konference, aby ucinil prislusna
    MZ: opatreni.  Dekuji.

Dobrý den,

vřele souhlasím s tím, aby se co nejdříve v této konferenci přešlo na používání
češtiny s háčky a čárkami.

Nemyslim, ze by to nebylo v dohledne dobe mozne. Pokud vim, vetsina novych
maileru uz s necim takovym pocita a pro starsi software nebo pro starsi
terminaly se musi najit nejake reseni.  Povazuji tento problem za velmi
dulezity z hlediska dalsiho sireni Linuxu a free software vubec.  Jiste by
takova zmena prinesla radu problemu, ale na druhou stranu prave tyto problemy
mohou veci prospet. Dokudclovek problemy nepocituje sam na sobe, ma casto
zkreslenou predstavu, ze vubec neexistuji a proto je ani neresi.  Myslim, ze by
bylo rozumne, aby se pouzivani cestiny s hacky a carkami ohlasilo dostatecne
dopredu, aby ti kteri dosud nemohou cist cesky prizpusobili svoje prostredi
nove zkutecnosti.
Za takto rozumny termin povazuji asi tak 4 az 6 mesicu.

--

S pozdravem

	Jan Buchal
	Brailcom, o.p.s.,