UID 0 a bohove [was Re: Wanted: konference o bezpecnosti Linuxu]

Pavel Machek pavel na elf.ucw.cz
Středa Březen 25 11:32:16 CET 1998

Ahoj!

> To je prave jadro pudla. Ten vsemocny zaskodnicky root ma totiz pristup
> i ke kernelu a napsat si male znakove zarizeni, ktere na pozadani preda
> jakykoliv kus pameti neni velky problem. Samozrejme resenim teto prekerni
> situace by bylo nedavat k dispozici zdrojak jadra, ale v tom pripade se
> pojdme bavit do konference comp.os.ms.*

Resenim by to nebylo, co kdyz si ten zaskodnicky root zdrojaky proste
sezene?

Jaky je problem proste uzivatele root po instalaci smazat?

								Pavel

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).