/tmp (was: Neni bezpecnost ... )

Středa Březen 25 20:19:39 CET 1998

On Wed, 25 Mar 1998, Pavel Machek wrote:

> Muzes stejne dobre pouzivat ~/.tmp.

/tmp je casto na jinem filesystemu nez /home

> Ale - sdileny /tmp je ok - kdyz se umi pouzivat. Kdyz uz budes
> prepisovat vsechny aplikace aby pouzivaly soukrome tmp, muzes stejne
> dobre udelat aby dobre pouzivaly sdilene tmp. Pouzivat sdilene /tmp
> dobre je _velmi_ tezke, ale jde to.

bohuzel samotna existence sdileneho /tmp prilis svadi k tomu, aby bylo
pouzivano spatne (nebo rovnou zneuzivano)

navic mi pripada, ze je principialne lepsi riskovat nefunkcnost blbe
napsanych programu (ktere je pak lehci identifikovat), nez riskovat diru

                  dobry program    spatny program
sdilene /tmp       ok                 dira
soukrome /tmp      ok                 ok nebo nefunguje

--Pavel Kankovsky aka Peak   [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]