/tmp (was: Neni bezpecnost ... )

Pavel Machek pavel na elf.ucw.cz
Čtvrtek Březen 26 15:33:09 CET 1998

Ahoj!

> bohuzel samotna existence sdileneho /tmp prilis svadi k tomu, aby bylo
> pouzivano spatne (nebo rovnou zneuzivano)

Nerikam ze ne. Viz ta knihovnicka co jsem nedavno posilal do
konference :-)

> navic mi pripada, ze je principialne lepsi riskovat nefunkcnost blbe
> napsanych programu (ktere je pak lehci identifikovat), nez riskovat
> diru

Tu diru je take mozne lehce identifikovat. Pouziva-li nekdo open(
"/tmp/...", O_CREAT ) a nema-li tam O_EXCL, je tam s 90%
pravdepodobnosti dira. Znovu viz knihovnicka.

							Pavel
--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).