Linux a teologia :-) [Re: UID 0 a bohove]

Rudolf Jaksa jaksa na neuron-ai.tuke.sk
Středa Březen 25 21:36:48 CET 1998

pavel na elf.ucw.cz (Pavel Machek) writes:

> Neslo.

Tu nerozumiem k comu sa "Neslo" vztahuje, ak k teoretickej nemoznosti
rozsekat pracu s kryptovanymi datami tak to je blbe a az by som vedel
preco, tak by to mohlo narusit moj idealizmus (a ciastocne aj doveru
ku kryptovaniu) ...
Ak sa to vzahuje k tomu dole, tak sa nic nedeje :-)

> Pokud existuje nekdo kdo ma pravo delat v databazi cokoliv (asi
> existuje), tak root si proste ukradne jeho identitu a pohodlne
> modifikace udela z klavesnice.

,pretoze na ukradnutie mojej identity by sa mi musel hrabat v mozgu :-)

> Root ma teoretickou sanci vladnout nad kazdym ne-rootovskym softwarem
> ktery na masine bezi.

verim, neverim, verim, neverim, verim, ... ,neverim
:-)

	Rudo Jaksa