Navrh na zmenu MetaFAQ

Michal Vitecek fuf na fuf.sh.cvut.cz
Středa Březen 25 21:59:22 CET 1998

> Pred nekolika dny jsem zde navrhoval, aby z MetaFAQ byla k 1. 1. 2000
> vypustena vsechna ustanoveni zakazujici pouzivani cestiny v teto
> konferenci.  Tento navrh jsem myslel naprosto vazne.  Nezaznamenal jsem
> vsak zadnou odezvu, s vyjimkou jedineho mailu na moji soukromou adresu,
> kde bylo navrhovano (nevim, nakolik vazne:-), aby se zde cestina zacala
> pouzivat okamzite.
>
> Prehledl jsem neco nebo to mam chapat ve smyslu mlceni znamena souhlas?
> V druhem pripade prosim spravce konference, aby ucinil prislusna
> opatreni.  Dekuji.

> [...]

  myslim, ze nejlepsi by bylo, kdyby se vsechna omezeni cestiny z FAQ
zrusila. na druhou stranu ale nechci, aby do konference prilis mnoho lidi
psalo cesky - pro me samotneho je pekna otrava cesky psat, nemam ji totiz
zazitou :(
  asi by bylo nejlepsi, kdyby se v na newsech a ruznych mail-konferencich
prilis mnoho cestiny nepouzivalo uz jen kvuli problemum, ktere by s ni
meli lide ze zahranici pripojeni ke konferenci, lide ctouci newsy ze
starych terminalu apod..
  cestina by se mela sama postupne zavadet, nekteri lide budou psat cesky
a nekteri czesky - tak jak jim to prijde prirozenejsi. ten zakaz bych ale
zrusil okamzite.

			fuf

 BillGates [bgates na www.microsoft.com] has joined #LINUX
 mode/#linux [+b BillGates!*@*] by DoDad
 BillGates was kicked off #linux by DoDad (banned: We see enough of Bill
          Gates already.)