Navrh na zmenu MetaFAQ

Pavel Hanak hanak na brailcom.cz
Čtvrtek Březen 26 20:11:17 CET 1998

    TP: Jan Buchal wrote:
    :: vøele souhlasím s tím, aby se co nejdøíve v této konferenci pøe¹lo na
    :: pou¾ívání èe¹tiny s háèky a èárkami.

    TP: Mysleli ste na to, ze existuje vela ludi, ktorym nic nehovori oznacenie
    TP: ISO8859-2 ci Win-1250? Myslite, ze vsetci budu pouzivat rovnake
    TP: predpisane kodovanie? Zarucim sa vam, ze sem pride aspon jeden
    TP: prispevok v KOI-8.

Ja myslim, ze to nebude tak zhave. Kdyz totiz nekdo uz jde tak daleko, ze si
hraje s nastavovanim kodovani, tak vetsinou ta oznazeni ISO8859-2 a CP1250 zna.

A kdyz je nezna, tak vetsinou ponecha default nastaveni. Podle mych poslednich
zkusenosti je situace napr. u Netscape Communicatoru takova, ze posila postu
defaultne v ISO-8859-2, takze ji pod Linuxem bez problemu ctu.

Mam to overeno i tak, ze jsem si nechal poslat v cestine maily od lidi, kteri
pracuji pod Windows a neprisel mi ani jeden mail, ktery bych nevidel spravne
cesky. A byli to lide, kteri se urcite nehrabali v nejakych konfiguracich.

--
Pavel Hanak
Brailcom, o.p.s.